OPĆENITA PITANJA VEZANA ZA PROCES REZERVACIJE i OSTALE INFORMACIJE O PINELI I VINO VEČERIMA

1Kako mogu napraviti rezervaciju za određeni događaj?
Sve rezervacije vrše se isključivo putem naše web stranice na način da: Odaberite "Rezerviraj svoje mjesto" 》odaberete raspoloživu temu ili termin 》dodate broj mjesta 》naručite te popunite tražene podatke 》kliknete "Dovrši rezervaciju".🖌🥂 Ukoliko je određena tema rasprodana, ne brinite sigurno ćemo je u narednom vremenu ponoviti. U međuvremenu, predlažemo vam da odaberete jedan od trenutno dostupnih termina.
2Gdje mogu odabrati određenu temu?
Odaberite "Rezerviraj svoje mjesto" te u kategoriji vašeg grada, za svaki pojedini termin nakon što ga odaberete piše vam raspoloživost mjesta, lokacija i vrijeme održavanja Pineli & Vino događaja te cijena.
3Kada izlaze novi termini?
Mjesečni kalendar i termini za naredni mjesec izlaze oko 20og u tekućem mjesecu. Ukoliko je određena tema rasprodana, ne brinite sigurno ćemo je u narednom vremenu ponoviti. U međuvremenu, predlažemo vam da odaberete jedan od trenutno dostupnih termina.
4Što ako moram otkazati rezervaciju?
Ukoliko biste htjeli iz bilo kojih razloga otkazati rezervaciju, vaša sredstava bismo vratili u potpunosti ako je otkazivanje do tjedan dana ranije, a sve do dan ranije bismo vam izdali vaučer s kodom kojeg možete iskoristiti pri idućoj rezervaciji, a vrijedi 6 mjeseci.
5Mogu li nekome darovati Pineli & Vino ulaznice?
Naravno, u našoj ponudi imamo Poklon bon vaučer, kupnja se vrši putem naše stranice kategorija 𝘗𝘰𝘬𝘭𝘰𝘯 𝘣𝘰𝘯 𝘷𝘰𝘶𝘤𝘩𝘦𝘳 gdje upisujete ime osobe koju želite darovati, kao i broj ulaznica koje joj želite pokloniti. Upisujući e-mail osobe koju darujete, osoba prima poklon bon u digitalnom obliku (Pdf format). Druga opcija je da upišete vlastiti e-mail nakon čega poklon bon možete isprintati i fizički ga uručiti nekome. 🎁 Trenutno nemamo mogućnost preuzimanja Poklon bon-a kod nas u studiju.
6Kako mogu iskoristiti poklon bon?
Ukoliko ste primili Poklon bon karticu na njoj se nalazi jedinstveni kod kojeg je potrebno unijeti prilikom standardnog procesa rezervacije. (vidi gore) Nakon što odaberete željeni termin. U područje kupon kod > unijeti jedinstveni kod > primijeni kod > te nakon toga dovršite rezervaciju a sustav će sam automatski uvažiti vaše ulaznice s poklon bona.
7Koliko vrijedi Poklon bon?
Poklon bon vrijedi godinu dana od dana kupnje i može se iskoristiti u bilo kojem gradu u kojem radimo, za bilo koju regularnu Pineli & Vino večer. 🖌🥂
8Kako mogu rezervirati privatni termin (rođendan, teambuilding i sl?
Ukoliko želite organizirati privatnu zabavu (rođendan, teambuilding, djevojačku večer, obiteljsko druženje i sl.) Art Bottega je savršeno mjesto za vas. Ukoliko želite organizirati privatan termin molimo pošaljite nam upit sa željenim datumom, gradom, okvirnim brojem ljudi i ostalim zahtjevima putem naše email adrese info@artbottega.hr, a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
9Koliki je kapacitet grupe Pineli & Vino večeri?
U Zagrebu je 20 osoba, a u Splitu 18 osoba.
10Moram li imati Covid potvrdu?
Naša okupljanja nemaju propisano obvezno imanje Covid potvrde. Svakako preporučamo svim sudionicama da poduzmu sve radnje kako bi zaštitili sebe i druge te poštuju sve ostale važeće preporuke.
11Covid mjere u Art Bottega studiju?
Art bottega Studio u potpunosti je u skladu sa svim trenutno važećim propisima i mjerama koje se tiču organiziranja trenutno dozvoljenih okupljanja. Pridržavamo se svih trenutačno važećih epidemioloških mjera. Ažurno pratimo sve novosti i u slučaju promjena obavijestit ćemo sve sudionike.
12Što ako na zalihama npr. piše broj 1, mogu li rezervirati 3 mjesta?
Ako je na stanju prikazan broj 1 znači da je preostalo samo jedno slobodno mjesto, isto vrijedi i za ostale brojeve = broj mjesta. Obzirom na to da se sve rezervacije odvijaju isključivo online, sustav automatski generira vašu narudžbu te se stranica ažurira i smanjuje se broj raspoloživih mjesta. Ukoliko pri odabiru određenog proizvoda odnosno teme piše 𝘕𝘦𝘮𝘢 𝘯𝘢 𝘻𝘢𝘭𝘪𝘩𝘪 znači da su sva mjesta već popunjena. Eventualno nam se možete javiti direktno da vidimo može li se još nešto učiniti za vas.
 
Započni razgovor
Trebaš pomoć?
Obratite nam se ...
Pozdrav, trebaš pomoć prilikom rezervacije? Javi nam se i mi ćemo ti pomoći ...🥂🖌️